Жіночий погляд на чоловічий бізнес. “Я впевнено можу сказати, що бізнес загартовує, дає стимул життя, мотивує на розвиток…!” Яна Руденко — керівник компанії ТЕРМОПЛЮС

Ми отримали багато позитивних відгуків після першої статті Жіночий погляд на чоловічий бізнес і вирішили продовжувати знайомити Вас із досягненнями успішної жіночої половини дверного ринку.

Наступною під наше пильне око потрапила Яна Руденко — власник та керівник компанії ТермоПлюс. Вона не просто чарівна жінка, а й успішна бізнесвумен, управлінець, яка знає про вхідні двері все: від технологій виробництва до монтажу. Читайте до кінця! Цікаво!

Розкажіть коротко про шлях компанії ТермоПлюс

Шлях компанії ТермоПлюс починався з невеликої фірми, яка займалась тільки продажем металопластикових конструкцій, дверей та гаражних воріт. Це було цікаво та захоплююче. Згодом, вивчаючи технологічні процеси та добре розуміючи споживача, я прийняла рішення про відкриття власного виробництва дверей. Це було на початку 2000-х років. Тоді ринок вхідних дверей був на стадії розвитку, коли українські виробники потрохи витісняли китайські двері. Споживач потребував якості та нових технологій. Власне виробництво дверей стало моєю не просто амбітною мрією, а метою з кроками для її досягнення.

Отже, фабрика дверей ТермоПлюс взяла старт у 2008 році. На початку я особисто брала участь у всіх виробничих процесах, заглиблювалась в роботу кожного станка, оцінювала функціонал кожного працівника. Звичайно, як жінці, це було непросто. Але на мою думку в бізнесі не існує поняття жіночої слабкості, і я завжди керувалась особистим правилом: “Хто може — той може все! “. Так мені доводилось опановувати фрезерні станки ЧПУ, станки ламінування, зварювальні роботи, вивчати технологічні процеси та розуміти конструктив дверей. Це забирало багато часу. Окрім того, я особисто розробляла нові дизайни дверей та втілювала їх у життя.

Сьогодні всім цим займаються спеціалісти, що працюють на ТермоПлюс. Тепер моя функція більше управлінська, пов’язана з менеджментом та розвитком компанії. Однак, я досконало знаю всі процеси на фабриці, тому що сама пройшла цей шлях. Багато хто думає, що це неможливо для жінки, однак я є живим приклад того, що все можливо! Звичайно, хотілось би, щоб управління компанією відбувалось без мого особистого контролювання всіх бізнес-процесів. Хочеться залишатись просто власником, і як сьогодні модно казати — запустити бізнес на автопілоті. Однак, на мою думку, це зараз неможливо з огляду на нестабільну економічну ситуацію на ринку та стрімкі зміни, тому я впевнено залишаюсь на цих засадах та вважаю, що в мене чудово виходить поєднувати роль власника компанії й керівника.

Власник та керівник у одній особі. Для мене це постійний драйв, це і є для мене життя!

Сьогодні я пишаюсь своєю фабрикою, своїм кваліфікованим персоналом і тим, що ми виготовляємо, бо зараз ТермоПлюс – це не тільки фабрика дверей, але й комплекс виробництв і по вуличним воротам, огорожам, перилам, і навіть меблям в стилі «лофт», які ми сьогодні випускаємо! Я впевнено можу сказати, що бізнес загартовує, дає стимул життя, мотивує на розвиток і не перестає дивувати!

Які основні досягнення за роки робити можете відмітити?

Основні досягнення компанії ТермоПлюс можна відмітити у наступних напрямках:

  • Збільшення виробничих потужностей і об’ємів випуску продукції.
  • Впровадження новітніх технологій та втілення нестандартних дизайнерських рішень.
  • Структура компанії та рівень автоматизації бізнес-процесів, це потужне програмне забезпечення.
  • Розширення клієнтської бази серед роздрібних та гуртових продажів.
  • Вихід на ринок експорту.
  • Розширення товарної лінійки у напрямку вхідних дверей та збільшення асортименту, що стосується будь-яких отворів у стіні та дизайну осель та будинків.
  • Відкриття нових напрямків власного виробництва.
  • Відкриття власних шоу-румів у Чернівцях, які є на високому рівні клієнтоорієнтованості та з потужними виставками.
  • Відкриття Офіційних представництв ТермоПлюс в інших областях України.
  • Відкриття Сервісного центру по дверях та воротах.
  • Участь в Міжнародних виставках в інших країнах.
  • Кваліфікований персонал та структура компанії: фінансовий відділ, відділ маркетингу, відділ розвитку, відділ продаж, технічний відділ, виробничі підрозділи, логістика, сервіс.

Взагалі, я можу нескінченно говорити про досягнення нашої компанії, бо за всі роки в ТермоПлюс завжди рух, завжди розвиток. Мені приємно, що компанію ТермоПлюс вважають законодавцями дверної моди!

Щодо особистих досягнень, то я точно знаю, що ще не всі вершини подолані та є куди рухатись далі. Але не хочу знецінювати те, що маю на сьогодні. Я реалізувалась як жінка, як мати 2-х дітей, і як бізнесвумен. Мій особистий успіх полягає в тому, що я знаю і вмію все це гармонійно поєднувати.

 

Як Ви оцінюєте сьогодні ситуацію на дверному ринку у своєму сегменті?

Відбулись значні зміни в усіх сегментах дверного ринку, і на ринку вхідних дверей також. Ситуація не критична, але значне падіння попиту змушує шукати шляхи утримання об’ємів. Двері належать до товарів з довгим товарно-життєвим циклом, і для споживачів не є товаром першої необхідності. З усім тим, попит існує, але він дещо відкладений. 

Наша компанія своє існування почала в період кризи, тому для нас переживати такі часи не є стресовою ситуацією, це звичайні робочі процеси. Хочу зазначити, що кризові ситуації, та зокрема карантин, стимулюють шукати нові шляхи та удосконалюватись. Цілком ймовірно, що невеликим виробникам і дилерам цей час суттєво вдарить по бізнесу, тим більше, якщо в підприємства «немає кризової подушки». Ми завжди розуміли, що треба бути готовими до всього, тому прийняли цей виклик достойно і я вбачаю, що зараз етап для нових можливостей. Важливо їх бачити, ставити цілі та шукати кроки до їх досягнення!

Що сьогодні обирає Ваш споживач?

Сьогодні споживач більш інформований, більш обізнаний та більш вибагливий. В нинішній час інформованості та стрімкого зростання обізнаності через мережу Інтернет вже важливим стає комплексний підхід до клієнта. Тому, курс компанії ТермоПлюс – це повна клієнтоорієнтованість.

Для замовника важливо все: сервіс, якість, індивідуальні розробки, гарантії, наявністьсертифікатів і репутація компанії. Щоб задовольнити клієнта вже мало мати гарний салон та гучне ім’я, а потрібно весь час навчати персонал, щоб запропонувати те, що актуально для замовника. Найчастіше сьогодні для клієнта важливу роль грає комплексний підхід по сервісу та обслуговуванню, і ексклюзивні рішення. При цьому ціна не завжди стає на перше місце. Лояльність та гнучкість компанії з нестандартними рішеннями приваблюють клієнтів. Для нашої компанії вже давно норма: якість, терміни, сертифікати, сервіс, лояльність та індивідуальний підхід.

Споживач сьогодні хоче, щоб його вражали, саме тому невипадково ми обрали слоган: ТермоПлюс – рішення, що вражають! Це рішення і у дизайні, і конструктиві, і ціноутворенні, і асортименті, і сервісі. У ТермоПлюс всі співробітники знають хто найголовніший у компанії — це клієнт, це наш замовник! І ми прагнемо, щоб клієнт завжди був задоволеним та щасливим, бо Наша місія: Робити житло комфортним та красивим, а життя людей – щасливим!

Які найбільш пріоритетні канали продажів на найближчих 5 років Ви визначаєте для своєї компанії? 

Плинність ринку вимагає швидкої адаптації до сучасних умов та швидкого реагування та інколи перебудови каналів збуту. ТермоПлюс розвиває декілька напрямків продажів. Звичайно, це власні шоу-руми, які націлені на кінцевого споживача. Цей напрямок вимагає більше зусиль, однак і маржинальність тут зовсім інша. При цьому дилерська мережа, яка в нас налаштована і вже роками працює, також є в пріоритеті. Щодо Експорту, то ринок цікавий, при цьому зараз тенденції, що всі українські виробники ринуть туди як на ласий шматок, однак потрібно досконало знати менталітет споживача інших країн. І для цього, на мою думку, краще мати справу з головними операторами дверного ринку тих країн, куди відбувається експорт. Корпоративні продажі, об’єктні роботи та забудовники – це канали, які для нас перспективні, тому для цього було створено окремий підрозділ.

Прогнозувати на 5 років пріоритети каналу збуту, виділяючи один або декілька, це неефективно. Кожний із напрямків продажів в нашій компанії має прописану стратегію та план розвитку глобально на 5 років, з розбивкою на короткі терміни, і при цьому планування йде від великого до щоденного виконання.

Постійна аналітика, аналіз та дослідження змушують виробників швидко переналаштовуватись та шукати нові ідеї. Сьогодні бізнес інколи нагадує ескалатор, що стрімко спускається вниз, і щоб встояти на місці, треба швидко рухатись, йти, бігти, а щоб зробити крок вперед і піднятись, треба докласти великих зусиль. При цьому немає часу, щоб зупинятись, бо тоді тебе знесе вниз. Час — це саме цінне, що є в людей. І його можна обміняти на досвід, фінанси або задоволення. Я люблю поєднувати все!

Які стратегічні кроки розвитку для Вашої компанії Ви визначаєте?

  • Автоматизація виробничих процесів.
  • Структура компанії.
  • Розширення виробничих потужностей та впровадження нового асортименту.
  • Рішення, що вражають.

Вдячні Яні за відкритість, бажаємо подальшого розвитку компанії ТермоПлюс та нових перемог!

Вже зовсім скоро ми познайомимо Вас із ще одною успішною жінкою дверного бізнесу, а саме Світланою Бортник – директором компанії Брама. Далі буде.