Успіх компанії «Полімерсервіс» на ринку України – це успіх сімейного бізнесу, який сьогодні продовжую я сама. Тетяна Руденко – засновник і керівник групи компаній «Полімерсервіс».

Успіх компанії «Полімерсервіс» на ринку України – це успіх сімейного бізнесу, який сьогодні продовжую я сама. Це шлях із дев’яностих, ідея і результат натхненної праці двох людей, які поставили перед собою неймовірно амбіційні задачі.

Ще студентами ми з чоловіком точно знали, що хочемо побудувати власний бізнес і намагалися працювати з різними видами продукції, але фурнітура знайшла нас сама. Це був виклик і це був крок у майбутнє всієї компанії «Полімерсервіс». Сьогодні наша компанія – це більш ніж 500 задоволених клієнтів, більше 4 000 відвантажень продукції щомісяця  і більше 30 брендів, що завоювали популярність в українського споживача.

 А ще – це лідерство у сегменті дверної фурнітури і безмежна любов до своєї справи.

Будь-який бізнес – це постійна праця і, якщо ти отримуєш від цього задоволення, – ти ростеш  над собою і так само разом з тобою росте і продукт твоєї праці. Він, як дитина, яка щойно з’явилася на світ – її потрібно любити, оберігати, але в потрібний час – поставити на ноги і виховувати в ній самостійність.

Я вважаю, що немає такого поняття, як чоловічий або жіночий бізнес, є просто певний підхід до його ведення – і саме він  може нести гендерний відтінок. До речі, у нашій компанії, головну роль в продажах грають керівники-чоловіки, а керівники-жінки забезпечують їм стабільний і комфортний тил.

Більше десяти років особисто я працювала більшу частину доби, повертаючись додому опівночі. Я будувала надійний бек-офіс і брала участь  у розвитку продажів, я марила новими ідеями, я втілювала їх у життя. Це не завадило мені реалізуватися у інших ролях – люблячої дружини і турботливої матусі двох дітей. Чим більше навантаження – тим більше потрібно встигати. Це завжди дуже цікаво! Мені довелося дуже багато дізнатися, здобути декілька вищих освіт і навчитися відчувати людей інтуїтивно. Логіка і раціональне мислення  завжди підстраховували моє емоційно-інтуїтивне прийняття рішень. Було багато помилок, часто  дуже болючих, але це був той досвід, який давав можливість оцінити правильність вибору шляху всієї компанії.

За роки управління компанією я спробувала себе майже на усіх посадах, тому я знаю і розумію усі процеси в компанії. На початку це було суміщення різних посад початкового етапу бізнесу, а далі – я спеціалізувалась, налагоджувала процеси і, з урахування росту компанії, передавала повноваження новим керівникам напрямків.

Для того, щоб розвиватися, потрібно дуже добре орієнтуватися в процесах і знаходити в них привід для постійних покращень, що можуть вивести компанію на якісно новий рівень розвитку. Але усе це неможливо зробити без надійної команди, якій ти цілковито  довіряєш і можеш передавати повноваження.

Коли займаєшся улюбленою справою – не думаєш про матеріальну складову, вона приходить сама по собі, завдяки твоїй наполегливості у досягненні мети. Це і гра, і азарт, твої думки повинні бути налаштовані тільки на позитивний результат. Зворотнього шляху не існує, потрібно йти тільки вперед і перемагати. А усі, хто йдуть поруч з нами – також перемагають.

Про досягнення компанії, починаючи з 1994 року, я розповідала на конференції «Лідери дверного ринку» восени 2017 року. З того моменту ми розширили свій ринок і я вважаю нашим величезним досягненням розвиток продажів продукції італійського бренду «Securemme». Ця торгівельна марка була названа «Найбільш динамічною» на минулій конференції «Лідерів дверного ринку» – так ми отримали визнання за наші зусилля.

Я вдячна усім партнерам, які оцінили співвідношення ціна/якість у сегменті Made in Italy та зробили вибір на його користь, оскільки саме це допомагає українським виробникам, що прагнуть підняти рівень позиціонування і конкурентоспроможність своєї продукції.

За останні три роки ми достатньо динамічно розвивались: переїхали до нового комфортного офісу, який побудували з урахуванням зростання компанії, впровадили WMS систему (система управління складами), запустили систему потрійного контролю збірки замовлень перед відвантаженням, посилили відділи продажів, розвиваємо нові продукти і напрямки бізнесу.

Під час карантину, відчувши необхідність застосування нових методик управління, ми запровадили  «Управління проектами» від Бітрікс 24 і рухаємося шляхом запровадження CRM. Процес не швидкий, але за рахунок можливостей інтеграції з управлінською програмою – багатообіцяючий. Паралельно ми розвиваємося за декількома напрямками бізнесу і всіма можливими каналами продажів.

Місією нашої компанії є донесення до ринку культури споживання європейської фурнітури  і збільшення конкурентоспроможності дверей українського виробництва за рахунок  застосування інновацій. Дуже часто ми виводимо на ринок  продукти, що випереджають свій час і тим самим беремо на себе найскладніший і дуже витратний процес – ознайомлення з продуктом, оцінка  вигоди  використання продукту,  набуття віри у майбутнє цього продукту.

Більше десяти років тому ми почали запрошувати клієнтів на італійські заводи  і за ці роки європейські виробництва Colombo Design, AGB, Securemme, M&T, Fimet, Tupai,  Villes2000  та інші відвідали більше 400 співробітників різних українських компаній. Останні два роки найбільші виробники  відвідують  виробництво Securemme, поєднуючи отримання нової інформації  з приємним дозвіллям на берегах озера Лекко. 

Зараз ми готуємо нову поїздку на завод торгівельної марки AGB – найбільший завод з виробництва міжкімнатних механізмів і прихованих петель. Ми запрошуємо до участі в ній найбільших виробників  міжкімнатних дверей. Лояльне ставлення до бренду  і до постачальника, на мій погляд, формується в тому числі і завдяки таким масштабним заходам, які стали для нас вже традиційними.

Ми чітко розуміємо, що наші партнери очікують від нас стабільності, гарантій, сервісу у будь-які часи. Події цього року, пов’язані з COVID-19, стали справжнім випробуванням на міцність  для всіх учасників ринку, так само, як і для нас. 

Під час весняного карантину ми досить швидко налагодили дистанційну роботу  – усі співробітники були на зв’язку з клієнтами, а співробітники відділу логістики працювали практично повним складом (безумовно, при дотриманні усіх правил безпеки), відвантажуючи продукцію  вчасно.

Дуже важливим для підтримання стабільності в компанії під час карантину були продажі у мережу Епіцентр, з якою ми співпрацюємо з моменту її заснування. 

Позитивним моментом на дату оголошення карантину було те, що наші склади були майже повністю заповненими і на час зупинки італійських фабрик наші партнери не відчули дефіциту товарів. На жаль, після карантину не всі фабрики відновили свою роботу достатньо швидко і більшість з них не були готові до значного приросту обсягів виробництва.

Сьогодні ми розміщуємо наші замовлення з урахуванням страхового запасу, що дозволить нам ефективно працювати в умовах чергової хвилі карантину COVID-19, яка може спровокувати повторну зупинку виробництв у європейських та азіатських країнах.

Постійна робота над конкурентоспроможністю компанії дає можливість реалізовувати різноманітні проекти розвитку. Постійно перебуваючи в процесі пошуку нової продукції, необхідної ринку у майбутньому, ми розвиваємо нові та існуючі напрямки бізнесу. Попередні декілька років показали, а карантин остаточно довів, що у найближчі роки усе більше продуктів і продажів цілком перейдуть у Інтернет-простір. Змінюється ринок і технології продажів, приходить нове покоління споживачів, основною вимогою яких є маркетинг  в інтернет-каналах, зручність покупки в один клік, швидкість доставки і організація сервісу.  Це і є напрям діяльності найближчим часом.

Ринок схильний до коливань, але ми пережили уже достатню кількість криз і сприймаємо їх досить філософськи – бо це ж  час як небезпек, так і можливостей. Криза оголює недоліки і вказує на шляхи розвитку. У будь-якій кризі наша компанія зберігала стабільність  і, з часом, ставала ще сильніше. Але, як стверджував британський підприємець Річард Бренсон (і мені імпонує ця думка),  «намагатися стати найбільшим брендом – безглуздо, набагато важливіше стати найбільш шанованим брендом». 

Мені дуже до вподоби порівняння бізнеса із грою у шахи, де ролі фігур виконують ідеї, продукція, можливості, імплементація, маркетинг, відносини з покупцями, співробітники компанії та багато інших складових. Отже, якщо партія стратегічно вірно продумана, спланована та зіграна – ви переможець. Так і у бізнесі, постійно навчаючись та плануючи, організовуючи та мотивуючи, ви обов’язково досягнете успіху. Я абсолютно переконана, що усі зусилля моєї команди – є запорукою успішного майбутнього  усієї компанії «Полімерсервіс». Ми з впевненістю дивимося у майбутнє  і готові до нових викликів, відкриттів і досягнень!