Стратегічна сесія проекту Лідери дверного ринку. Підсумки

Хто знає проблеми та потреби дверної галузі краще, ніж виробники та продавці дверей, постачальники комплектуючих і технологій? Ніхто! Саме тому ми зібралися, щоб почути кожного та сформувати стратегію роботи на наступний рік.

До роботи долучилися: Андрій Грішин (Астек), Андрій Носач (Кам-Трейд), Андрій Мулявчик (Андромеда), Андрій Шпетний (Город Дверей), Андрій Омельченко (ЛІОМ), Артем Міхєєв (ОТПмаркет Дверей), Василь Пінчук (VPorte), В’ячеслав Ковальчук (Лаковер), Денис Мельников (Very Dveri), Ігор Дробітько (Абвер), Ольга Жура (Модус), Юрій Молько (ТОВ М і Ко Трейдинг). Це наша перша практика роботи в такій групі, й вона видалася дуже продуктивною.

Якщо підсумувати результати мозкового штурму та обговорень, то варто виділити наступні актуальні питання щодо того, куди слід спрямувати роботу:

  • Рух в напрямі створення Дверної асоціації для лобіювання інтересів галузі на загальнодержавному рівні. Створення комітету, який задаватиме ритм і пожвавить тих, хто поки що позаду;
  • Збирання аналітичних даних у розрізі: двері, фурнітура, продажі, регіональні особливості бізнесу, тренди, огляд ринку інших держав;
  • Спеціалізовані конференції для обміну досвідом, спілкування, знайомства та налагодження відносин;
  • Спільні групові поїздки на спеціалізовані міжнародні виставки;
  • Представлення дверного ринку України на міжнародних виставках і залучення іноземних компаній для співпраці. Це допоможе розвивати експортну торгівлю та вивести її на новий рівень;
  • Налагодження комунікації між виробниками, продавцями, постачальниками;
  • Створення незалежного загальнодоступного ресурсу, так званого Чорного списку. Ні для кого не є секретом, що трапляються не ДУЖЕ добросовісні партнери, постачальники, підрядники і навіть співробітники. Буває навіть, що на гачок до таких винахідливих «майстрів» може потрапити не одна компанія. Ми хочемо будувати чесний та успішний ринок, тому маємо попередити, що перед прийняттям рішення
    потрібно зважити всі «за» та «проти».  Також сюди ж можуть потрапити охочі до використання чужого дизайну та недобросовісної конкуренції;
  • Збирання інформації про діючі тендери;
  • Підтримка в пошуку інвестицій для вдосконалення виробництва, придбанні обладнання та розширення бізнесу;
  • Програми з навчання персоналу (технології, фурнітура, облік, адміністрування тощо);
  • Створення клубів за інтересами (спорт, хобі).
    І це далеко не повний перелік ідей, які були озвучені вчора. Якщо маєте доповнення, надсилайте їх на адресу bolshukirina@gmail.com. Усі будуть почуті.

Якщо підсумувати, то можна стверджувати, що дверний ринок має однодумців, які прагнуть розвитку не тільки своєї компанії, а й галузі в цілому. Саме такий шлях зробить сильнішим кожного.