Жіночий погляд на чоловічий бізнеc. Наталя Подобрій – комерційний директор компанії Абвер

Двері  –  це технічний продукт, а вхідні двері – це ще більш технічний продукт. Прийнято вважати, що дверний бізнес не зовсім жіночий, і ключова більшість власників та управлінців у цьому бізнесі – це чоловіки. Ми розпочинаємо знайомити вас із жіночою половиною дверного бізнесу, яким вдалося побудувати успішну кар’єру в цьому чоловічому бізнесі, й сьогодні вони мають досягнення та достатньо знань, щоб вважатися фахівцями своєї справи.

Першою під наш пильний погляд потрапила Наталя Подобрій – комерційний директор компанії Абвер. Її досвід роботи у дверному бізнесі становить  14 років, і вона пройшла шлях від менеджера зі збуту до комерційного директора. Сьогодні їй підпорядковується весь комерційний відділ компанії Абвер.

Отже, який він – жіночий погляд на чоловічий бізнес? Читайте інтерв’ю з Наталею.

Розкажіть коротко про шлях в компанії Абвер

За освітою я педагог, але 2006 року життя мене привело у дверний бізнес. Коли я прийшла працювати до компанії на посаду менеджера з продажів, я не знала про двері нічого, але мала незначний досвід щодо продажів. Та ключовим аргументом на співбесіді із власником Ігорем Дробітьком стали слова: «Двері – це не страшно!». На той час у відділі працювали я та 9 чоловіків. Я розпочала вивчати товар і перше моє відрядження до Донецька, який закріпили за мною, через тиждень принесло перші продажі. Сказати, що всі 9 досвідчених продавців були у шоці – це нічого не сказати. І з цього розпочалася моя дверна історія, якій сьогодні вже 14 років.

Які основні досягнення за роки робити можете відзначити?

Я дуже виросла за роки праці в компанії, і зараз розумію, що попереду ще більше роботи, бо цілі дуже амбіційні.

Важливим і серйозним досягненням компанії я вважаю перехід від імпортера до виробника дверей. Із такими кардинальними змінами автоматично мав бути змінений підхід до продажів, адже ми почали працювати з продуктом власного виробництва та мали по-іншому позиціонувати та розвивати продажі. Це був досить складний перехід, адже тоді формувалося розуміння, з яким власним продуктом нам варто виходити на ринок. Точно не хотілося працювати з економ-сегментом. Адже навіть двері, які ми імпортували до цього, були гідної якості.

Наступним важливим кроком став вихід на експортні ринки. Ми одні з перших у нашому сегменті почали розвивати цей напрям. Для того, щоб продавати двері за межі України, недостатньо мати тільки  продукт, потрібна була сертифікація, і нині ми її маємо – ISO, СЕ. А це теж велика робота та інвестиції, і знову-таки зовсім інший підхід у продажах.

На сьогодні ми присутні з продуктом TM Abwehr у 13 країнах. Наша мета – розвиток експортних продажів до європейських країн, адже високі вимоги клієнта допомагають нам розвиватися, удосконалювати продукт і сервіс.

Ми реалізуємо продукцію через гіпермаркети мереж Епіцентр К та Нова Лінія, і це теж наше досягнення, адже ні для кого не секрет, що робота з національною мережею вимагає системності в усьому.

Робота з забудовниками –  це окремий канал продажів, який потребує підходу. Ми активно працюємо зі передовими столичними забудовниками.

Як Ви оцінюєте сьогодні ситуацію на дверному ринку у своєму сегменті?

Сьогодні справді на ринку є достойні гравці, з якими ми боремося за клієнтів. Але наші продажі ми будуємо виключно на основі створення та донесення споживачам наших власних конкурентних переваг. Я вважаю, що конкуренція тільки посилюватиметься як всередині країни, так і на експортних ринках, і ми до цього готуємося вже зараз.

Що сьогодні обирає Ваш споживач?

Ім’я та якість продукту почало впливати на продажі. Якщо раніше виробники конкурували на рівні ціни, то сьогодні, коли ми заходимо на тендери, то забудовники дедалі більше звертають увагу на якість продукту та надійність компанії. Ніхто не хоче мати справу з виробником із поганою репутацією та неякісним продуктом. Ми дуже дорожимо своїм ім’ям і вважаємо, якщо успішно закрито замовлення сьогодні, то задоволені клієнти допоможуть нам завтра. Тому хочеться відзначити, що сьогодні споживач обирає якість продукту, швидкість реакції та надійність компанії.

Які найбільш пріоритетні канали продажів на найближчі 5 років Ви визначаєте для компанії?

На сьогодні, Епіцентр, забудовники і експорт становлять 80% відсотків продажів. Новим пріоритетним каналом для нас є розвиток дилерської мережі та представленість у дверних салонах Києва. Якщо раніше нам нічого було представити, то сьогодні я впевнена, що ми маємо конкурентний продукт і за якістю, і за ціною, і за дизайном.  Це стратегічна мета на 2020–2021 роки.

Як вплинув карантин на роботу?

Карантин привів всіх нас у тонус. На час карантину ми не зупиняли виробництва, а навпаки, розпочали працювати над тими питаннями, які довго відкладали:  ми вивели 17 видів плівок і знайшли їм заміну, переглянули маркетингову стратегію, зрозуміли, де у нас сильні, а де слабкі ланки.

Чекайте нові інтервю з успішними жінками дверного бізнесу, для яких двері – це не просто механізм, який закриває отвір у стіні, а улюблена справа.