Другий модуль Школи дверного бізнесу стартує 18 липня

Вже 18 липня у рамках ініціативи ЄС EU4Business за підтримки ЄБРР у Рівному відбудеться другий (із шести) навчальний модуль Школи дверного бізнесу. Цього разу на учасників навчання чекатиме три інтенсивних дня:

  • у перший день учасники будуть вивчати систему сервісу та будувати Цикл досвіду Клієнта, розписувати усі точки контакту та взаємодії з Клієнтом, обговорювати, які типові сервісні дефекти можуть виникають на кожному етапі роботи, якими мають бути стандарти сервісу та як можна перевищувати очікування Клієнтів.

Викладатиме блок “Управління сервісом для дверних компаній” – Анастасія Владичинська – засновник Vladychynska Consulting, автор та викладач Першої в Україні Школи сервісу. Єдиний сертифікований консультант з побудови системи сервісу в Східній Європі за методологією TheDijulius Group. Серед Клієнтів Анастасії: ОТР Bank, McDonalds, Allo, This is Пивбар, Evo Company, Domino`s Pizza, Invogue Fashion Group, Starlight Media. Анастасія Владичинська допоможе учасникам зрозуміти, як не втрачати вхідні запити (ліди) через погане обслуговування, як генерувати нових Клієнтів завдяки рекомендаціям від існуючих, як виходити із кризових ситуацій із Клієнтом, і пояснить чому, вважає, що маркетинг – це все, що до весілля, а сервіс – все, що після :).

  • у другий день учасники з допомогою стратегічного маркетингу і маркетинг-інструментів будуть реалізовувати розроблену на попередньому модулі Візію власника (керівника) компанії. Учасники перейдуть до стратегії і займуться формуванням цілей бізнесу на 2020 рік, зрозуміють чим цілі бізнесу відрізняються від цілей маркетингу та обговорять джерела росту для досягнення цих цілей. Розпочне блок “Стратегічний маркетинг” – практикуючий маркетинг-директор із 15-річним досвідом роботи, мама бренду “Молокія”, а нині консультант зі стратегічного розвитку – Оксана Стець. 
  • на завершення модулю у третій день учасники поринуть в основи ощадливого виробництва (ощадливого офісу) та зрозуміють  як знаходити та усувати вісім видів втрат – як на виробництві, так і в офісних процесах. Для цього Ольга Перетятько, lean-6-sigma експерт розповість як дивитися на свій бізнес очима Клієнта, пояснить суть того, що є цінним для Клієнта, а що є втратами усунення, яких призведе до зменшення собівартості та зростання продуктивності роботи компанії.

Окрім навчання на учасників чекає нетворкінг та неформальне спілкування після навчання. Побудова довіри та співпраці між учасниками групи є не менш важливим завданням Школи, аніж систематизація знань та створення плану розвитку для компаній-учасників.

Хочете дізнатися як пройшов перший модуль Школи дверного бізнесу – подивіться відгук директора компанії “Контур” Анатолія Онашко. 

Організатор Школи дверного бізнесу – Центр інформаційної підтримки бізнесу м.Рівне створений на базі компанії Smart People у рамках ініціативи ЄС EU4Business за підтримки ЄБРР в Україні. Українська Дверна Асоціація  та компанія Клейберіт-Україна стали офіційними партнерами Школи.

Ви ще можете долучитися до групи зареєструвавшись за лінком   http://bit.ly/dpbs-e або ж подзвонивши за номером 073 266 80 47