Ми завжди шукали цікаві рішення та якісні пропозиції. І саме тому гаслом нашої компанії є якість у кожній деталі. Леся Хамуляк – співвласниця компанії Єврозамок

  • Коротко про шлях в компанії

Нам 25, і ми амбітні. У нас невелика команда, але ми працюємо злагоджено та динамічно. Може, 25 років на ринку дверної фурнітури – це не надто багато, проте й немало. Крок за кроком до мети, інновації та щоденна праця – саме це є нашим кредо.

Мене звати Леся Хамуляк, я співвласниця компанії Єврозамок. Розвиток нашого бізнесу, як і більшості компаній того часу, розпочинався стихійно з невеликих партій закупок. Було нелегко, зрештою, як і завжди, однак цікаво. Ринок завжди пропонував і пропонує різні групи товарів – від дешевого копійчаного сегмента до якісної продукції європейського стандарту.               

На сьогодні наші основні бренди – це Tupai, JNF, MetalBud. Із цими брендами ми займаємо на дверному ринку середній та вищий діапазони. Це дає нам змогу покривати запити від багатьох різних сегментів. Свого часу ми обрали модель роботи B2B. І це був вірний крок. Ми змогли увійти на ринок та зайняти свою нішу. Для виробників дверей, які виробляють преміальні та високоякісні продукти, ми пропонуємо ряд найсучасніших засобів та аксесуарів, призначених для таких дверей. Наша компанія постачає компоненти найвищої якості для будь-яких дверних вузлів. Дизайнери та архітектори знайдуть у Єврозамку уважного партнера, який розуміє специфіку продуктів та керує нею на всіх етапах, до моменту встановлення у Вашому проекті.  

Ми завжди шукали цікаві рішення та якісні пропозиції. І саме тому гаслом нашої компанії є якість у кожній деталі.

  • Основні досягнення за роки роботи

Ми увійшли  до першої десятки топ-компаній України в нашому сегменті. 

Наша компанія щорічно сплачує не один мільйон гривень податків, оскільки працює прозоро та відкрито. І це не заважає нам розвиватись, як багато хто вважає. А також ми можемо конкурувати з тими, хто працює в сірих схемах, завозячи товар без сплати мита та податків із Європи та Китаю.

  • Як ми оцінюємо ситуацію на дверному ринку у своєму сегменті

На мою думку, дверний ринок України на дуже високому рівні.  Але нам є ще куди цей ринок розвивати. Українські виробники дверей працюють із новітніми технологіями й постійно удосконалюють свої вироби. Якість та асортимент дверних полотен відповідають усім  європейським стандартам і вимогам. Ми завжди намагаємося бути попереду й пропонувати ринку те, що йому потрібно та що його може здивувати. А ринок часто вимагає не лише ціну, як це було колись, а й ексклюзив, якість, партнерство. Ціна стає не настільки визначальним фактором. 

  • Що сьогодні обирає ваш споживач

Український споживач дедалі частіше користується послугами професійних дизайнерів і архітекторів, а  це вже відповідний рівень. Спеціаліст в своїй галузі відразу зорієнтується та знайде правильне рішення для втілення даних проектів. А значну частину там відіграють двері та елементи, з якими працює на ринку наша компанія. Двері – це візитівка нашого дому, отже, наше обличчя. І якісна, надійна та стильна фурнітура – це незмінний атрибут дверей. Зараз існує тенденція до використання ручок на тонких розетках. Ми, напевно, були першими, хто представив на ринку дуже сміливе рішення – розетки завтовшки 2 мм, що випереджало свій час. Це був ризик, але ризик супроводжує амбіції. І сьогодні є багато моделей на мінімальних розетках, що дозволяє отримати сучасний погляд як на класичні моделі, так і на нові сміливі рішення у сфері дизайну дверних ручок. Дизайнери дедалі частіше та сміливіше обирають красиві конструкції ручок, які водночас елегантні та в тренді. Це дає змогу створити сенсаційний дизайн, який до вподоби багатьом нашим клієнтам.

Нині популярні ручки з мінімальною розеткою. Саме таку продукцію найширше представлено у ТМ Tupai. Це ручки на 5 мм розетках, із прихованою пружиною. Тобто ми даємо нашим клієнтам чудовий мінімалістичний дизайн і функціональність тонких розеток, що дозволяє отримати сучасний погляд як на класичні моделі, так і на нові сміливі рішення у сфері дизайну дверних ручок. Великий спектр кольорів дозволяє вибрати саму ту модель у кольорі, яка підійде для вибагливих дизайнів та інтер’єрів. Відбувається поєднання класичного кольору латунь полірована й нових дизайнерських моделей на мінімальних основах. І такі ручки часто монтуються на двері прихованого монтажу зі склом. Також серед популярних запитів чорний та білий кольори фурнітури.

  • Які стратегічні кроки розвитку для вашої компанії ви визначаєте?

Наше гасло – якість у кожній деталі! Ми розвиваємо тісну співпрацю з теперішніми постачальниками та шукаємо нових. Вже маємо чим здивувати ринок. Переконана,що це надасть поштовх усім. Також ми працюємо з нашими дилерами, пропонуємо їм цікаві програми роботи, складські програми. Наша компанія чує, що хоче ринок. Ми швидко можемо адаптуватися до цього. І нам це зробити простіше, оскільки наша модель роботи та команда дозволяє це зробити швидше, ніж інші компанії. 

Раніше ми могли побачитися із потенційним постачальником на виставках, оцінити продукцію, отримати певну інформацію. А потім опрацювати її та прийняти зважене рішення. Нині світ змістився в онлайн, всі розмови та пошуки відбуваються без виходу з офісу чи домівки. Можливо, живе спілкування додавало людяності в пошуки та переговори. Цифрове спілкування стирає  відстані, але забирає момент живого спілкування. Як вже було сказано вище, ми є головними партнерами компанії Tupai, ексклюзивним представником JNF, маємо ряд брендів, а саме: Metalbud, Amig, Anselmi тощо.

  • Ключові проблеми, які існують на ринку сьогодні. Яке рішення ви бачите?

Існують моменти нечесної конкуренції, демпінг цін, копіювання відомих брендів китайськими виробниками попри авторські права, а також досить невисокий рівень і смак споживачів. Деколи вибір клієнта залежить від ціни, незважаючи на сумнівну якість товару. Але останнім часом спостерігається тенденція до змін. Ми, крім того, що забезпечуємо якісними товарами своїх клієнтів, також намагаємося інформувати споживачів про нові тенденції у дверному сегменті й таким чином формувати нову думку про ринок та наші досягнення.