Без змін і постійного вдосконалення розвиток неможливий. За лаштунками компанії Абвер

Ми, як проект Лідери дверного ринку, розпочали свій тур дверними виробництвами України з цікавої, на нашу думку, компанії  – фабрики з виробництва вхідних дверей Абвер, яка розташувалася в Чернігові, реалізовує продажі дверей по Україні та працює на експорт. 

Проект Лідери дверного ринку – це відритий спеціалізований інфопростір. Ми вивчаємо ринок, створюємо заходи для пошуку нових знайомств, збираємо актуальну інформацію ринку та ділимося нею з вами.

Запитаєте, – чому саме Абвер? Тому, що, по-перше, вони за останні роки показали потужний розвиток, у них цікавий продукт і підхід до бізнесу. А також важливо, що вони готові відкрито говорити про те, що більшість вважає секретом, – виробництво, менеджмент, плани. Усе тому, що компанія має власну стратегію розвитку та чітке розуміння власника, Ігоря Дробітька, куди та як вони далі рухатимуться.

Офіс і персонал

Наш робочий день було розписано від А до Я, і розпочали ми знайомство з компанією та персоналом із офісу. Штат компанії сьогодні налічує понад 100 співробітників, включно з виробництвом та менеджментом, який забезпечує роботу компанії від розподілу фінансів до логістики готової продукції. Робота штату побудована відповідно до оргсхеми і дозволяє організувати процеси на кожній ланці. 

Продажі

Сьогодні компанія реалізує готову продукцію через наступні канали продажів: робота з великими забудовниками, реалізація товару через гіпермаркети мереж Епіцентр К та Нова Лінія, через дилерів й займається експортною торгівлею. Окрім цього, компанія має власний фірмовий магазин Абвер, який допомагає не тільки реалізовувати продукцію роздрібному клієнту, а й більше зрозуміти потреби кінцевого споживача та вдосконалювати сервіс, продукт і розбудовувати маркетингову стратегію.

Виробництво

Далі ми потрапили до святая святих виробничої компанії – виробництво. Сьогодні виробничі площі компанії становлять 5500 кв.м. і дозволяють виготовляти 3000 дверей на місяць. Екскурсію виробничими цехами нам провів Сергій Колінько – операційний директор компанії.

Перше, що хотілося б відзначити, що вплив ідеології LEAN (ощадливе виробництво), відповідно до якої побудовано процеси в компанії, ми відчули щойно переступили поріг виробничого цеху. Про це свідчило все: від величезних плакатів, які важко було не помітити, до організованих процесів кожного співробітника.

Як зазначив сам власник, до початку впровадження технології LEAN, підіймали питання розширення виробничих площ, яке після введення змін втратило свою актуальність, адже процеси структурувались й вивільнилися площі, які раніше використовувалися неефективно. У ході інтерв’ю з Ігорем ми не могли не поставити запитання щодо впровадження змін, які пройшла компанія, щоб стати ефективнішою. Якщо у кількох словах, то були й людські втрати, і протест, але приріст у рази, який отримали у результаті, та підвищення якості роботи продуктів були точно виправдані. Окрім цього, сформувалася нова виробнича культура, яка несе свій вплив і на продаж.  Детальніше читайте у розгорнутому інтерв’ю з власником компанії Абвер Ігорем Дробітьком.

Ми бували на різних виробництвах, і для виробництва Абвер хочеться додати слова – структурно, системно і кожний на своєму місці. Що побачили, готові показати вам!

Матеріали для виробництва

Вже на етапі зберігання матеріалів для виробництва є чітка структуризація запасів.  Також метал замовляється та приходить за типорозміром під певні замовлення, що дозволяє економити час та мінімізувати відходи. Сьогодні двері комплектуються замками таких ТМ, як: Kale, Apecs, Avers, Guardian залежно від категорії дверей. Нині компанія працює над програмним продуктом, який дозволить створювати маршрут для співробітника з деталізацією: на якій полиці оптимально взяти матеріал для того чи іншого замовлення, знову-таки для мінімізації відходів. 

Етап 1. Цех металообробки

Саме тут розпочинається процес обробки сировини. Процеси побудовано та розподілено відповідно до роботи з різними видами металу: одну частину цеху відведено під обробку листового металу, паралельно їй іншу – для обробки металу для виготовлення короба. Починаючи з цього етапу працює принцип трьох «НІ»: не роби браку, не передавай браку і не приймай. Також варто відзначити, що всі процеси від розкроювання металу, згинання у профіль і передачі на зварювання розміщуються максимально близько один за одним, щоб мінімізувати час на транспортування заготовок із однієї ділянки на іншу. Ми також застали процес встановлення нового обладнання, що свідчить лише про те, що виробництво – це безперервний процес змін, удосконалення та інвестицій. 

Вага готового виробу найдешевшої лінійки ТМ Абвер становить від 65 кг, а вага дверей із ковкою, декором може становити до 130+ кг. 

Ми пройшли всіма процесами: від розкроювання металу, згинання у профіль, зварювання деталей, обробки перед фарбуванням і до безпосереднього нанесення фарби. І що найважливіше, що жодна з робочих ділянок не простоювала, і ми це побачили на власні очі, – оптимізація процесів у дії. 

Етап 2. Цех роботи з МДФ

Тут створюється вся естетична частина дверного полотна: нанесення плівки на МДФ, обробка країв, декорування патиною тощо. 

Окрім накладок, які покриваються плівкою, компанія виготовляє фарбовані накладки, які дедалі більше набувають популярності для встановлення у приватні будинки та відзначаються довговічністю в експлуатації. 

Етап 3. Цех складання

Тут відбувається завершальний етап виробництва, де метал поєднується з МДФ, двері проходять тестування. Кожне полотно проходить маркування, встановлення шильд, упаковується та сортується на складі. Що ж до складу, то й тут зберігання готових продуктів оптимізоване, щоб вмістити більше без задіяння інших площ.

На час нашого візиту на складі було  2000 дверей і, як зазначили нам, основна частина вже готується до відправлення, оскільки виробництво більшою мірою працює під конкретні замовлення. 

На цьому візит на фабрику завершився, але насичений день продовжувався, адже попереду були інтерв’ю та візит до фірмового магазину. 

Дизайн

Продовжилося знайомство з модельним рядом у фірмовому магазині Абвер. Компанія пішла власним шляхом із точки зору розроблення дизайну і співпрацює з дизайнером, який, окрім розуміння естетичної сторони, чітко розуміє технічну складову виготовлення дверей. Як результат, на виході отримується продукт, який цікавий кінцевому споживачу та має конкурентну ціну. 

Маркетинг

Компанія нині активно працює над розвитком продажів on-line. Було розроблено новий сайт під запит ринку, де можна отримати відповіді на всі «дверні» запитання, а також комфортно і легко обрати та придбати двері. Наприкінці 2018 року розпочався етап ребрендингу, і сьогодні вже з оновленим логотипом та корпоративним стилем компанія вдало формує впізнаваність ТМ «ABWEHR».

Команда

Не можна не відзначити відчуття командного духу в колективі, а це дуже важливо. Ми відчували як кожний на своєму посту хотів показати максимум. Це свідчить про правильно побудований менеджмент у компанії та розуміння того, що від результату кожного залежить спільний результат компанії. Так тримати! Завершував наш день приємний бонус – екскурсія містом Чернігів. 

Таким насиченим був день! Це тільки невелика частина побаченого та наше розуміння компанії Абвер зсередини. Ми також поставили багато запитань безпосередньо власнику компанії Ігорю Дробітьку та комерційному директору Наталії Подобрій, і з почутим познайомимо зовсім скоро. Читайте у наступній статті про наступне:

 Як імпортер став виробником та експортером дверей? Розвиток всередині країни чи освоєння експортних ринків? Що сьогодні є найсильнішою стороною компанії Абвер, а що потребує посилення? Які наступні кроки в розвитку?

Для того, щоб бути в курсі наступних новин, долучайтеся до групи на FB

Далі буде! Завжди Ваші Лідери дверного ринку)