Практична зустріч меблевих та дверних компаній

22 січня 2019 року у центрі Києва зібрались представники УАМ, УДА, меблевого та дверного бізнесу. Все заради того, щоб об’єднати зусилля та разом отримати бажаний результат. Відносини на ринку показують, що багато компаній готові об’єднуватись, ділитись знаннями та збільшувати свої компанії у всіх аспектах. 

Від слів до діла. Одним з кроків є впровадження LEAN технології у виробництво. Деталі цього процесу розкрила Світлана Гайдайчук (Компанія “Vavilon Company”). У відповідності з концепцією LEAN (ощадливого виробництва) всю діяльність підприємства можна класифікувати наступним чином: операції і процеси, які додають цінність для споживача, і операції та процеси, що не додають цінності для споживача. Отже, все, що не додає цінності для споживача класифікується як втрати, і має бути усунене. Таким чином LEAN трансформації дають можливість співробітникам бути ближчими до споживачів і стати невід’ємною частиною компанії. 

     

Юлія Заїка (виконавчий директор ГО “Ліга ділових та професійних жінок”) під час виступу сказала фазу “розвивайся або помри”. Не зважаючи на свою жорстокість це прямі реалії сьогодення бізнесу. Конкуренція проникає у всі сфери діяльності, де підприємницька є основоположною. Проблемою більшості компаній є те, що вони не вміють конкурувати. Має бути чітке бачення кожного наступного кроку.  Стандарти продукції створює не держава, а власники бізнесу. Правила щодня можна гнучко адаптувати. 

     

Дмитро Патіс (голова Експортної платформи УАМ) і Андрій Колесник (голова Платформи Рітейлу УАМ) поділились власним досвідом з експорту українських меблів. Європейські компанії не готові платити за невідомий продукт невідомого українського дизайнера. А саме такими є українські товари у очах потенційних покупців. Італійські дизайнери мають імена та бренди, тому конкурувати з ними важко. Тому для нас експорт більш реально почати з низької ціни та простих товарів. У Ізраїлі отримав успіх проект, що включав меблі 7 українських компаній. Він включав облаштування меблями під ключ новозбудованої квартири. Для забудовників такий крок виявився дешевший ніж реклама цього житла. Кожна з українських компаній (серед яких була і дверна) не створювала меблі спеціально для цього проекту. Кожна складова була взята зі складських запасів продукції, що значно збільшило швидкість всієї операції. 

     

Стосовно тенденцій дизайну дверей у інтер’єрі поділився Віталій Івахов (Компанія “First Family”). Він висвітлив успішний досвід європейської компанії, яка окрім дверей почала виготовляти дверцята для шафи. Ця ідея допомогла з легкістю “одружити” двері у кімнаті з дверцятами шафи, що створювало повну гармонію у інтер’єрі. 

Зустріч показала, що на українському ринку є компанії, що успішно експортують та готові далі розвиватись у цьому напрямку.