Компанії-Члени Української Дверної Асоціації

Робота Української Дверної Асоціації триває. Ми розпочинаємо цикл знайомства з компаніями, що вже стали повноправними Членами Асоціації. 

Перша з них – Техно-Альянс.
Діяльність – компанія з виробництва алюмінієвих конструкцій, офісних дверей, дверей прихованого монтажу тощо.
На ринку з 2006 року.
Географія продажу: Україна.

Досягнення

На початку заснування компанія займалась лише офісними перегородками в алюмінієвому профілі та офісними меблями. За роки діяльності асортимент товарів значно розширився і сьогодні в числі товарів є різні види перегородок, офісні двері та двері прихованого монтажу, віконні системи, зимові сади, ролетні системи та багато іншого. Компанія налагодила власне виробництво алюмінієвого профілю для мобільних перегородок та дверей прихованого монтажу і приймає участь в проекті “Train-to-NZEB” – це підготовка спеціалістів зі зведення будівель близьких, до нульового енергоспоживання.

Що, на Вашу думку, є запорукою Вашого бізнесу?

Кожен співробітник, виконуючи свою роботу, чітко та адекватно розуміє вказівки керівництва та кінцевий результат. В результаті компанія отримує задоволених клієнтів. Це найкраща мотивація.

Продажі та маркетинг

Продукцію компанії можна придбати через сайт та дилерську мережу.

Матеріали та постачальники

Компанія використовує якісні матеріали європейського та українського виробництва. Серед країн імпортерів є: Польща, Бельгія, Великобританія, США, Бельгія, Греція, Італія,  Германія та інші.

Плани

Компанія планує налагодити чіткий виробничий процес з дверима прихованого монтажу та експортувати власний профіль до інших країн. Також пріоритетним завданням є оновлення виробництва, закупівля більш сучасного обладнання для заміни існуючого.

      


Компанія ТОВ «Клейберіт-Україна»
Діяльність – дочірня компанія німецького виробника клейових матеріалів KLEIBERIT.
На ринку з 1948 року.
Географія продажу: весь світ.

Досягнення

За роки діяльності компанія значно розширила асортимент товарів, які сьогодні застосовуються у багатьох сферах виробництва. Наприклад: будівництво, деревообробка, виробництво вікон та дверей, автомобілебудування, поліграфія, суднобудування тощо.

Що, на Вашу думку, є запорукою Вашого бізнесу?

Компанія KLEIBERIT постійно виступає за інноваційні дослідження, розвиток, сучасне виробництво, високу якість продукції, клієнтоорієнтований сервіс та компетентний технічний супровід. 70 років діяльності доводять, що це не даремно.

Продажі та маркетинг

В Україні продукція розповсюджується через дилерську мережу та офіційне представництво. Ни ринку В2В основний шлях популяризації – це компетенція та репутація компанії.

Матеріали та постачальники

Вся продукція виробляється на заводі в Німеччині та експортується в Україну.

Плани

Плани на майбутні періоди – це підвищення рівня виробництва клієнтів, підвищення якості готової продукції та приймати участь у проектах з виходу компаній на експорт. Однією з задач є популяризація роботи в промисловому секторі.

      


ТМ «Патріот»
Діяльність – виробництво вхідних дверей.
На ринку з 2015 року.
Географія продажу. Продукція ТМ реалізується в Києві та 17 областях України: Запорізька, Донецька, Луганська, Харківська, Полтавська, Дніпропетровська, Миколаївська, Херсонська, Одеська, Вінницька, Хмельницька, Івано-Франківська, Рівненська, Луцька, Черкаська, Кіровоградська, Сумська.

Досягнення

Компанія пройшла шлях від експериментів до чітко окресленої моделі виробництва. Відлік активної діяльності почався з березневої виставки 2016 року. Приріст 2018 до 2017 склав 20% (незадовільно).

Що, на Вашу думку, є запорукою Вашого бізнесу?

Принцип роботи компанії – неодмінний рух вперед в питаннях дизайну і технологій. В процесі виробництва не буває дрібниць: кожен елемент конструкції повинен чітко виконувати свої функції, а найдрібніший елемент декору – відповідати загальній концепції дизайну.

Продажі та маркетинг

Продукцію компанії можна придбати через сайт та дилерську мережу. Шляхи популяризації – виставки та активне Інтернет просування.

Матеріали та постачальники

Серед використовуваної продукції є матеріали як українського, так і закордонного виробництва. Наприклад: Білорусь, Китай, Корея, Італія, Росія.

Плани

Збільшити: об’єм виробництва, якість продукції що випускається, сервіс для партнерів, середній чек.
Зменшити: терміни виробництва, кількість браку та собівартість продукту.


Компанія ПП «Ракурс «С»
Діяльність – виробництво та продаж дверей, меблів.
На ринку з 2001 року.
Географія продажу: Україна.

Досягнення

За роки роботи підприємство з трьох чоловік перетворилось до однієї з найбільш надійних підрядних організацій в реалізації технічно складних об’єктів і виробника унікальних за якістю і дизайну міжкімнатних дверей.

Що, на Вашу думку, є запорукою Вашого бізнесу?

Абсолютний пріоритет щодо якості товару, що випускається і зобов’язань перед контрагентом.

Продажі та маркетинг

В Україні продукція розповсюджується через офіс компанії та ряд магазинів з продажу дверей. Основними каналами маркетингу є Інтернет, торгові мережі та дилери.

Матеріали та постачальники

Матеріали для виробництва компанія закуповує як в Україні, так і за її межами.

Плани

Ототожнення бренду з абсолютною якістю і унікальністю по дизайну; повномасштабний вивід продукції на експорт.


Це тільки перша частина публікації. Чекайте згодом на продовження статті.