Чи можна створити італійські двері за ціною українських?! Можна. Фарбовані двері ™ Azora Doors.

Чітко пам’ятаю часи, коли ми поверталися з міланських виставок та з захопленням говорили про фарбовані двері на коробці прихованого монтажу, а весь український ринок був на картковій петлі у кольорі венге та плівці. Тоді здавалося, що між нами та Італією прірва з точки зору дизайну, якості, технологій і підходу до продукту. Сьогодні ці кордони змилися, і наші вітчизняні виробники можуть працювати не гірше, а навіть на рівні, який донедавна здавався нам недосяжним.

Нещодавно нам пощастило побувати на виробництві, яке повністю заточене під виготовлення фарбованих дверей, паркету, стінових панелей і ще багато чого цікавого, що забажає клієнт. Те, що побачили та почули, готові розповісти вам.

Azora Doors – це сучасне виробництво, яке розмістило свої потужності на 7000 кв. м у місті Біла Церква Київської області. Сьогодні штат компанії налічує близько 100 співробітників. Потужності дозволяють виготовляти 1500 дверей на місяць, притому, що 70% позицій є нестандартними під замовлення клієнта. Складська програма включає понад 20 моделей, які реалізуються роздрібному клієнту в ціновому діапазоні від 8 500 і до 20 000 грн.

Розпочалося наше знайомство з компанією Azora Doors із зустрічі з власником та командою. Штат і атмосфера у колективі – це саме те, на що ми у першу чергу звертаємо увагу, адже це завжди говорить про багато чого. Роман Шевченко чіткий фанат своєї справи, і це видно неозброєним оком. Він зібрав біля себе таких самих активних і заряджених людей, які люблять свою справу і пишаються продуктом, який створюють.

ПРОДУКТ
Перше знайомство з продукцією ТМ Azora Doors відбулося у шоу-румі компанії, де відразу можна було оцінити якість продукту та побачити виклики, які компанія ставить перед собою. Двері заввишки до 2,8 метра – будь ласка, особливе ручне декорування – легко, класичний Прованс – тримайте, нестандартне фрезерування – можемо, конструкції завширшки 5-6 метрів – під силу. Нам здалося, що вони можуть виконати будь-яку забаганку вибагливого клієнта і навіть більше. Сьогодні компанія активно співпрацює з дизайнерами та націлена розвивати продажі по всій Україні через роздрібні торговельні точки.

ВИРОБНИЦТВО
Ми були на різних виробництвах, але що нас тут особливо порадувало та привернуло нашу увагу, то це площі фарбувального цеху, а саме 2 000 кв. м із сучасною вентиляційною системою, якісними італійськими матеріалами для фарбування та відпрацьованими процесами відповідно до філософії Кайдзен. Нам відкрито показали всі процеси, які проходить деревина на шляху до створення готового продукту та упаковки.
Персонал на кожній ділянці працює відповідно до прописаних завдань, і це завжди інтелектуальна робота, адже продукт не масовий, а кожна товарна одиниця має свої особливості та не схожа на попередню. У цьому й складність, бо кожний працівник виробництва має бути висококваліфікованим, і водночас – це сильна сторона компанії, бо вони можуть створювати те, чого не можуть інші.

 

КОМАНДА
Окрім особливої атмосфери серед менеджменту компанії, ми побачили злагоджену команду і виробничого цеху. Вони об’єднані спільними цілями, і навіть у період, коли компанія переживає непрості часи, а це була і пожежа, і переїзди, і пандемія, більшість залишились відданими, і є ті, хто працюють тут по 10 років. У них, окрім робочих моментів, є спільні інтереси, а це і полювання, і риболовля, і пінг-понг, що посилюють командний дух, який відразу відчувається і допомагає створювати конкурентний продукт.

Такі враження залишила у нас компанія Azora Doors. Та на цьому ми не зупинилися і поспілкувалися з Романом Шевченком – власником і головним локомотивом компанії, на теми, які допоможуть зрозуміти більше їхній продукт, цінності та плани на майбутнє.

– Розкажіть коротко про шлях компанії. Як Ви прийшли у дверний бізнес?
– Усе було дуже просто, я особисто зіштовхнувся з проблемою вибору якісних дверей під час власного ремонту. Розумів, що рішень на ринку мало. Як фінансист за освітою я завжди цікавився інженерними рішеннями, і дотепер я сам розробляю фрези, володію знаннями у AutoCAD, розуміюсь на обладнанні. Усе це приносить мені величезне задоволення. Тому потреба ринку і велике бажання створювати якісний продукт зробили своє, і було прийняте рішення виготовляти міжкімнатні двері. Перший час усе робилося за принципом спроб і помилок. Мене завжди захоплювали італійські двері. Дуже хотілося зробити достойну копію, але доступну для українців, притім я ніколи не розрізав дверей, а створював власні технічні рішення для отримання такого продукту.
Старт бізнесу нашої компанії був дуже непростий. Щоб дійти до того, що ви побачили сьогодні, було багато кредитів, орендованих приміщень, переїздів, відновлення після пожежі. Попри усі ці негаразди, усе вдалося, я пишаюся цими результатами, які відкрито готовий показати вам та ринку.
Донедавна майже вся наша продукція виготовлялася і реалізовувалась під іншою торговельною маркою, але ми маємо достатньо потенціалу, виробничих потужностей та розуміння, що час розвиватися та рухатися вперед. Тому тепер ви будете чути про Azora Doors більше!
На сьогодні наш основний продукт ТM Azora – це двері, накладки для бронедверей, які можуть повторювати дизайнерський сюжет наших дверей, стінові панелі, паркет, плінтуси, стільниці та фасади для кухні.

– Які матеріали використовуєте у виробництві?
– Для нас важлива якість у всьому, і якщо лакофарбувальні матеріали – то Італія, якщо замки – то AGB (Italy), петлі – Koblenz, Otlav, Convex. При цьому, оскільки ми при виготовленні дверей використовуємо багато нестандартних рішень, то комплектуємо їх потрібною фурнітурою (ротосистеми, розсувні двері, система «книжка»), але виключно якісною, бо це наша ідеологія. Ми виготовляємо двері такими, якими вони мають бути.
Конструктив дверей та матеріали, які ми використовуємо, допомагають створити двері з високим рівнем шумоізоляції. Ось, наприклад, зараз ми сидимо в офісі, де тихо, а за двома дверима у нас виробничий цех, де, як ви розумієте, високий рівень шуму. (І справді, було тихо, хоча за дверима кипіла робота!)
Також ми не економимо там, де цього робити не можна, саме тому використовуємо найкращі інженерні рішення. І так на кожному етапі виробництва: якісні матеріали – чіткі завдання – контроль якості.

– Як змінився Ваш клієнт за останні роки?
– Ми чи не перші в Україні розпочали виготовляти фарбовані двері, коли вся Україна була переповнена шпоном, плівкою та класичним дизайном. Нас не всі розуміли, і крутили пальцем біля скроні зі словами: «Кому потрібні білі фарбовані двері? Це ж Радянський Союз!». Ми вже тоді багато їздили на міжнародні виставки, збирали європейські каталоги та відвідували можливі шоу-руми з італійськими дверима. Сьогодні вже чітко розуміємо, що пішли правильним шляхом, адже клієнт кардинально змінився. Сьогодні він став ще більш вибагливим та вимогливим, відчувається віяння європейських трендів. Дедалі більше приходять запити на нестандартний конструктив, специфічне фарбування, декоративні вставки, складне фрезерування та розміри понад 2 метри заввишки.
Що ж до саме фарбування, то тут є клієнт, який не пробачає навіть мінімальних погрішностей, тому в цих питаннях ми особливо ретельно підходимо до контролю якості.

– Яка, на Вашу думку, ідеальна картина співпраці між виробником і продавцем?
– Тривалий час ми були виключно виробничою компанією, і не ставили на меті розвивати продажі по Україні. Сьогодні наше бачення змінилося, адже ми чітко розуміємо, що створюємо якісний конкурентний продукт і можемо закривати потреби навіть найвибагливішого клієнта. Саме тому зараз компанія знаходиться на етапі побудови партнерських відносин із дверними ритейлерами України. Для цього ми сформували спеціальні пропозиції, маємо достойний товарний портфель, розробили маркетингові матеріали та готові розпочати роботу як із невеликими торговельними точками, так із мережами, що реалізують двері.
Яким ми бачимо нашого ідеального партнера? Усе просто. Має бути взаємовигідна співпраця!

Ми могли б говорити ще дуже довго і багато про компанію Azora Doors і людей, з якими познайомились, але час підбивати підсумки. Отже, продукт – цікавий з точки зору дизайну та цінової політики, підхід до бізнесу – щоб створити якісний продукт потрібно використовувати якісні матеріали та постійно вдосконалюватися, команда – активна, заряджена і готова до співпраці. Ми щиро раді знайомству та з задоволенням поділилися з вами враженнями від побаченого.

Більше деталей можете знайти за посиланням та у менеджерів компанії за тел. +38 (098) 893 33 00 – Анастасія, +38 (096) 931 56 44 – Богдан. Завантажити каталог можна тут.

На цій позитивній ноті ми завершуємо наш огляд ще одного достойного виробника дверей, і не прощаємося, а кажемо: «До нових зустрічей!».
Завжди ваші, Лідери дверного ринку)!